طراح گرافیک و علاقه مند به کسب و کار

  • ۰
  • ۰

اگر در فکر سفارش و تولید تیزر تبلیغاتی برای کسب و کارتان هستید، بهتر است در این باره فکر کنید و برخی سوال از خود و همکارانتان بپرسید که تیزر تبلیغاتی در تبلیغات موثر است یا خیر؟

در این قسمت سعی کردیم به نکات مهمی که در کتاب وندی کلر "رانمای جامع خلق پلتفرم" بود، اشاره کنیم. برای تهیه کتاب نیز می توانید از سایت هایی مانند امازون خرید کنید.

و اما سوالاتی که باید از خود بپرسید.

  1. آیا از تیزر تبلیغاتی محصول، در شبکه های اجتماعی و یا سایت های شخصی برای تبلیغ بیشتر می توان استفاده کرد؟
  2. هدف شما از ساخت تیزر تبلیغاتی چیست؟ جذب مشتری و تشویق آن ها برای خرید محصول و یا خدمات؟
  3. آیا تیزر های تبلیغاتی را به عنوان معرفی محصول اسفاده می کنید؟
  4. آیا برای تماشای ویدئو باید هزینه ای پرداخت کرد؟

و برخی سوالات دیگر ...

حال به بررسی چگونگی و مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی می پردازیم.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

اگر فکر می کنید که خودتان نیز می توانید با فیلمبرداری به وسیله گوشی تیزر تبلیغاتی تولید کنید کاملا در اشتباه هستید.تیزر هایی که ساخته می شوند به صورتت تخصصی هستند و هر کسی قادر به ساخت تیزر تبلیغاتی خوب و جذاب نیست.

برای شروع نیاز به یک دوربین حرفه ای دارید تا بتوانید تیزر را با کیفیت و جذابیت بیشتر تولید کنید. در کنار دوربین نیز لوازم جانبی از جمله میکروفون یقه ای، سه پایه، فریم نورپردازی و ... را تهیه کنید.

با کمی جستجو در یوتیوب و شبکه های اجتماعی می توانید ویدیو های آموزشی درباره تنظیم نور عکاسی که خیلی مهم است، پیدا کنید. شما در ویدئو ها می توانید بروزترین روش های عکاسی را نیز یاد بگیرید.

اگر استفاده کیت نور برایتان مقدور نیست می توانید عکسبرداری و تصویر برداری را در طول روز کنار پنجره انجام دهید. شما می توانید سوژه مورد نظر را در جلوی پنجره نگه دارید و دوربین را در بین سوژه و پنجره قرار دهید و خیلی مهم است که سوژه بیش از حد پررنگ یا کم رنگ نباشد.

مکان عکسبرداری نیز مهم است و قبل از شروع باید مکان مناسب برای ساخت تیزر را بررسی کنید. و مکان شما بستگی به ایده ای که در ذهن خود دارید، دارد.

تکیه دادن به دیوار یکی از بدترین حالات ممکن است و ویدئو شما را خیلی بد جلوه می دهد. و یا از وسایل و اشیایی که نور را انعکاس می کنند استفاده نکنید.

همچنین فیلم برداری در یک مکان بسته به مراتب راحت تر نسبت به مکان بسته است. زیرا در فضای آزاد صداهای مختلفی مانند زوزه سگ، صدای هواپیما، ماشین، کودکان و رفت و آمد های روزمره پس زمینه ویدئو را بد می کنند و باعث ایجاد مشکل می شوند.

  • ۹۹/۰۶/۱۶
  • نرگس محمدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی