طراح گرافیک و علاقه مند به کسب و کار

  • ۰
  • ۰

 

 

سلام دوستای خوبم

اگه مطلب قبلیو خونده باشید میفهمید که من عاشق طراحی هستم . نه از این عشقای یکی دو روزه بلکه از اونایی که تموم عمرشون عاشق هستن.

تو این پست می خوام بگم که چی شد من عاشق طراحی شدم. انرژی مثبت بدید.

خب بریم دوران کودکیم

برای اینکه ما بچه ها تو خونه شلوغ نکنیم و بیرون نریم خونواده برامون عروسک یا چیز دیگه ای میگرفتن. اما اونم تا زمانی کارساز بعد یه مدت تکراری میشدن.

درست یادمه وقتی داداش بزرگم مدرسه میرفت منم پشت سر اون گریه می کردم که منم میخااااااااام برم. اما چون سنم نمیرسید نمیتونستم. و بابا و مامانم با چیزای دیگ سرمو گرم میکردن تا وقتی که اون بیاد.انقدر دفترای داداشمو پاره کرده بودم که بابام برام یه دفتر خوشگل خرید. از همون موقع من شروع کردم به چیزایی که تو ذهنم بودن رو کشیدم.

رفته رفته هر چیز جدید و جذابی که میدیدم رو به محض رسیدن به خونه می کشیدم.مثلا تو تلویزیون که کارتون نشون می داد شخصیت هارو یکی یکی می کشیدم.

بلاخره بزرگ شدم و رفتم مدرسهcool

تو مدرسه هم که بیشتر وقتمون صرف نقاشی کشیدن میشد. بعضی از دوستام زورکی می کشیدن ولی نه من عاشق کشیدن نقاشی و طرح های گرافیکی بودم. ( البتهاون موقع هنوز نمیدونستم گرافیم چی هست)

از اونجایی که وقت آزاد بیشتری داشتم هر روز شروع می کردم که طراحیمو بهتر کنم و تو آینده حداقل بتونم یک طراح موفق شوم. تو این راه واقعا خونوادم کمک کردن و من تنهایی به اینجا نرسیدم و خوبیش اینه که همچنان دارن حمایت می کنن و هیچ وقت نا امیدم نکردن. 

حالا شما یک بار فقط یک بار بتونین یک چیز عالی طراحی کنین مطمئنا بعد اون عاشق طراحی میشین چه طراحی روی کاغذ چه کامپیوتر. هیچی فرقی با هم ندارن فقط آدم باید عاشق طراحی باشه.

 

 

وقتی شما با برنامه های گرافیکی کار کنین بهتون قول میدم که شما هم عاشق گرافیک میشین. اینجوریام که من تعریف می کنم نیست و به همین راحتی نمی تونید با یک چشم به زدن یک طرحی فوق العاده طراحی کنین. شاید اوایل کارتون کارهای خودتون براتون خنده دار بیاد و شاید مورد تمسخر دیگان قرار بگیرید. ولی من میگم که هیچ کدوم از اینا مهم نیست و باید دل خود آذم شاد باشه. 

اگر شما یک طراح گرافیک بشید دیگ همه چیو از دید گرافیگی نگاه می کنید و به خیلی از چیزای اطرافتون اشکال می گیرید و من اینو دوست دارم. حالا شاید بعضی ها بگن بابا گرافیک به چه دردی میخوره و درآمدی نداره و بخوان شمارو نا امید کنن ولی اگر یکم فکر کنید می بینید که همه چی به گرافیک بستگی داره حتی لباس یا وسایلی که می خریم نیز به گرافیک ربط داره و میشه یک درآمد عالی داشت.

من اصلا به درآمد از گرافیک فکر نمیکنم چون وقتی من کارمو با عشق نجام میدم خدا خودش مشتری یا مخاطب رو میرسونه و روزیتو میده. از وقتی که بزرگ شدم بیشتر اوقات پشت لپتاپم دارم کار های طراحی انجام میدم و هر ازگاهی هم روی کاغذ یا پارچه و یا ... طراحی می کنم.

طراحی یک حس نابی رو به من منتقل می کنه و من اینحس رو دوست دارم. و همیشه دلم میخواد که این حس رو داشته باشم. و هیچ وقت طراحی رو کنار نمیزارم چون واقعا عاشقش هستم و دیوووووونه وار دوست دارم طراحی کنم.

خب دوستای عزیزم امیدوارم که شمام ازین به بعد عاشق طراحی بشن و با هم همکاری داشته باشیم. واقعا خیلی خوشحال میشم ببینم با یکی از شماها همکاری میکنم.

ممنون که تا اینجا منو همراهی کردین. بازم براتون از گرافیک پست میزارم حتما دنبال کنید.

 

 

 

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • نرگس محمدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی